Power Bars

Noten en chocolade zijn een ideale combinatie en ook nog eens super gezond! Probeer deze power bars eens, je zal merken dat ze in een mum van tijd door het hele gezin verorberd zijn!

Power Bars
Stemmen: 1
Score: 5
Jij:
Stem op dit recept!
Recept afdrukken
Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst
Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst
Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan:
Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk Menu Plan
Porties Prep Tijd
ca 10 repen 45 minuten
Porties Prep Tijd
ca 10 repen 45 minuten
Power Bars
Stemmen: 1
Score: 5
Jij:
Stem op dit recept!
Recept afdrukken
Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst
Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst
Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan:
Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk Menu Plan
Porties Prep Tijd
ca 10 repen 45 minuten
Porties Prep Tijd
ca 10 repen 45 minuten
Ingrediënten
Porties: repen
Eenheden:
Instructies
  1. Verwarm de oven voor op 175 graden en doe ondertussen het chiazaad in 100 ml water en laat dit even zwellen, zodat er een papje ontstaat
  2. Maak de dadels en vijgen met een keukenmachine fijn
  3. Voeg de havermout , honing en het chiazaad hier aan toe en mix het geheel tot een smeuïge massa
  4. Snijd de amandelen in stukjes en roer deze samen met de rozijnen en cacaonibs door het mengsel heen
  5. Bekleed een rechthoekige bakvorm met bakpapier; verdeel het mengsel over het bakblik en druk dit goed aan
  6. Bak de havermoutrepen in 30 min af en laat ze daarna goed afkoelen en uitharden
  7. Optioneel: smelt de chocolade op een laag vuur en strijk het over de repen en zet ze even in de koelkast zodat de chocolade hard kan worden
Notities

Tip: varieer eens met wat andere ingrediënten zoals cranberries, kokos of biologische pindakaas!

Bron: Oh My Pie! van Marike Bol

| www.fitwithness.nl | info@fitwithness.nl | +31 6 52 61 41 83 |

Please Login to Comment.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.