Havermout wraps met zalm

Variatie in je voedingspatroon is belangrijk. Niet alleen omdat het je dagelijkse patroon wat veraangenaamd, maar juist om dat je hiermee een grotere variëteit aan gezonde voedingsbronnen binnen krijgt. Natuurlijk is het dan wel van belang om gezonde producten te gebruiken. En daarom hierbij weer een variatie in een wrap! Altijd lekker, altijd handig én ook nog eens gezond :-). Havermout wraps met zalm Stemmen: 1 Score: 5 Jij: Stem

Salade met tonijn

Lekker verfrissende salade en in een handomdraai op tafel! Salade met tonijn Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan: Kies een Gang om toe te voegen: OntbijtTussendoor1LunchTussendoor2DinerTussendoor3 Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk Menu Plan MaaltijdSalade KeukenHollands Porties 2 personen Porties 2 personen Salade met tonijn Stemmen: 0

Garnalencocktail

Garnalen bevatten veel cholesterol, wat ons lichaam hard nodig heeft voor de aanmaak van bijnier- en geslachtshormonen. Garnalencocktail Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan: Kies een Gang om toe te voegen: OntbijtTussendoor1LunchTussendoor2DinerTussendoor3 Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk Menu Plan MaaltijdLunch KeukenHollands Porties 2 personen Porties 2

Salade met geitenkaas en pasta

Een heerlijke frisse salade, die vanwege de glutenvrije pasta ook de nodige koolhydraten bevat en daardoor kan volstaan als een goede maaltijd. Salade met geitenkaas en pasta Stemmen: 2 Score: 5 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan: Kies een Gang om toe te voegen: OntbijtTussendoor1LunchTussendoor2DinerTussendoor3 Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk

Smoothie: vitamine bommetje

De meesten onder ons eten slechts op één moment groenten, en dan bij voorkeur groene groenten. Als je er van uit gaat dat een volwassene dagelijks minstens 300 gram groene groente zou moeten eten, dan kan je je voorstellen dat je daar vaak niet aan komt. Kinderen daarentegen hebben dagelijks zo’n 500 gram groene groenten nodig. Een hoeveelheid waar slechts weinig kinderen aan zullen komen. Smoothies, en dan met name