Smoothie bowl met banaan en aardbei

Variatie is wel een van de belangrijkste aandachtspunten bij een gezonde leefstijl. Het zorgt ervoor dat je niet te veel van het iets kan binnenkrijgen. Wanneer je pure en onbewerkte ingrediënten gebruikt, dan wordt je lichaam met diverse vitaminen en mineralen gevoed. Dat verbetert ons immuunsysteem! Smoothie bowl met banaan en aardbei Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit

Gezonde chia pudding

Genieten van een pudding op elk gewenst moment van de dag, dat kan met deze chia pudding! De gezondheidsvoordelen van chiazaad komen daar nog eens bij; denk bijvoorbeeld aan het verkleinen van de kans op Diabetes, het verbeteren van het bloedbeeld en het verlagen van de bloeddruk. En vergeet niet dat chiazaad ook gewoon lekker is! Gezonde chia pudding Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken

Tropische smoothie bowl

Variatie op je bord is erg belangrijk. Zo krijg je veel meer verschillende vitaminen en mineralen binnen waardoor je je gezondheid een enorme opkikker geeft. Dus begin de dag eens met een heel ander ontbijtje! Deze smoothie bowl is verantwoord én lekker :-). Tropische smoothie bowl Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan

Smoothiebowl

Wat kan je toch eindeloos variëren met vers fruit! En datzelfde geldt voor diepvriesfruit, want daar is niks mis mee (boordevol vitaminen en mineralen) :-). Deze smoothiebowl is er weer eens een bewijs van. En het voordeel van diepvriesfruit? Dat is een heerlijke KOUDE smoothiebowl! Smoothiebowl Stemmen: 1 Score: 4 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan

Smoothie van banaan, kefir, kersen en pistachenoten

Een smoothie met een bijzondere inhoud en juist daardoor super lekker! Smoothie van banaan, kefir, kersen en pistachenoten Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Recept afdrukken Voeg toe aan MijnBoodschappenlijst Dit recept zit nu in MijnBoodschappenlijst Voeg toe aan jouw Persoonlijk Menu Plan: Kies een Gang om toe te voegen: OntbijtTussendoor1LunchTussendoor2DinerTussendoor3 Dit recept is toegevoegd aan jouw Persoonlijk Menu Plan MaaltijdSmoothies, Vegan KeukenHollands Porties Prep Tijd 2