Sportkoeken

Sporten vergt energie en deze energie dient weer aangevuld te worden. Niet alleen door te rusten en je spieren de gelegenheid te geven om te herstellen, maar ook door je voeding! Deze sportkoeken zijn een ideaal tussendoortje na je workout. Ze zitten boordevol eiwitten, vetten en koolhydraten, en zijn dus heel geschikt als energietoevoer na inspanning. Recept afdrukken Sportkoeken Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Maaltijd Tussendoor

Kokosyoghurt… homemade :-)

Met een lichtzure smaak van yoghurt, maar dan in een kokosversie, heb je met dit heerlijke recept een geweldige basis voor een ontbijt of dessert. Maar ook als tussendoortje is deze homemade kokosyoghurt heerlijk! Recept afdrukken Kokosyoghurt… homemade 🙂 Stemmen: 1 Score: 5 Jij: Stem op dit recept! Maaltijd Bijgerechten, Dessert, Ontbijt, Tussendoor Keuken Hollands Porties porties MetrischMetrisch Ingrediënten 200 gram kokoscrème2 capsules probiotica (bv van Orthiflor Original)350 ml water

Bananenijs met vanillesmaak

Wist je dat je bananen prima in de vriezer kan bewaren om te gebruiken voor een ijsrecept? Bijvoorbeeld dit recept! Een overheerlijke ijs zonder de geraffineerde suikers zoals je ze buiten de deur krijgt, maar minstens zo lekker! Recept afdrukken Bananenijs met vanillesmaak Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Maaltijd Dessert, Tussendoor Keuken Hollands Porties personen MetrischMetrisch Ingrediënten 2 stuks bananen (bevroren)3-4 el kokosroom1 stuks vanillestokje (of

Frambozen-mangocrème

IJs mag niet ontbreken op een heerlijke zomerse dag of als dessert (als je die neemt ;-)). Helaas zit er vaak onnodig veel suiker in het ijs dat je kant-en-klaar kan kopen. Zelf ijs maken is makkelijk, leuk én bewust! Want je weet precies wat je er in doet en kan hierdoor een super verantwoord ijsje maken. Recept afdrukken Frambozen-mangocrème Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Maaltijd

Aardbeienijs

Mjammie! Lekker zelf ijs maken! Méér dan geschikt voor zowel jong als oud!! Recept afdrukken Aardbeienijs Stemmen: 0 Score: 0 Jij: Stem op dit recept! Maaltijd Dessert, Tussendoor Keuken Hollands Porties porties MetrischMetrisch Ingrediënten 300 gram diepvriesaardbeien60 gram cashewnoten1 stuks rijpe banaan1 el honing (optioneel) Maaltijd Dessert, Tussendoor Keuken Hollands Porties porties MetrischMetrisch Ingrediënten 300 gram diepvriesaardbeien60 gram cashewnoten1 stuks rijpe banaan1 el honing (optioneel) Stemmen: 0 Score: 0 Jij: